Biztonságosan vásárolhatsz

Nagyon sok figyelmet fordítunk arra, hogy kizárólag a legjobb minőségű termékeket gyártsuk és forgalmazzuk. Kérjük, vedd figyelme az alábbiakat, amikor 14 napos visszavételi garanciával élsz:

 Először mindig az ügyfélszolgálatunkat keresd: info@stileinterio.hu, 06-1-237-0644. Előfordulhat, hogy akár csere nélkül is meg tudjuk oldani a kérdést.
A termékeket a raktárunkba tudod visszaküldeni (Stileinterio.hu Kft. 1131 Budapest, Kámfor u. 21-25.) A termék visszajuttatásának költsége téged terhel.
Csak minden tartozékéval, és eredeti csomagolásába visszacsomagolt terméket tudunk cserélni. A visszavételi garanciához szükség van a blokkra vagy az áfás számla másolatára, kérjük, helyezd a visszaküldendő csomagba.

Szállítási információk: 

Mi a különbség a házhozszállítás és a PostaPont között?
A házhozszállítás esetén csomagod/rendelésed egészen az ajtódig visszük. A PostaPontos szállításkor pedig több mint 2500 átvételi pontból választhatsz országszerte (Posta, Mol benzinkút, Coop, csomag autómata)
 
 
Tudok kártyával fizetni a futárnál?
Igen tudsz fizetni kártyával a csomag átvételekor. Az összes nagy kártyaszolgáltató kártyáit elfogadja a futár - American express, Mastercard, Visa - Paypass-ra jelenleg nincs lehetőség.
 
 
Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a szállításkor?
A futár ilyenkor megpróbál egy újabb időpontot egyeztetni veled telefonon. Erre egyszer van lehetőséged.
 
 
Mikor kapom meg csomagomat?
A házhozszállítás és PostaPontos átvétel esetén délig beérkező csomagokat még aznap postázzuk, így rendelésed maximum 72 óra alatt megkapod, vagy át tudod venni valamelyik PostaPonton.
 
Postapont információk:
 
Hova kérhetem a csomagomat?
Most a regisztrációkor megadott címedhez legközelebbi PostaPontokat látod, de új irányítószám megadásával, vagy a térkép mozgatásával választhatsz másik PostaPontot is.
 
 
Mikor mehetek a csomagomért? 
A legtávolabbi településen is átveheted a csomagod, az átvételi pontok munkaidőben mindig nyitva vannak, de az automatákat a nap 24 órájában felkeresheted.
 
 
Honnan tudom, hogy megérkezett a csomagom?
A csomag érkezéséről SMS-ben értesítünk, ezt követően küldeményedet 2 munkanapig tároljuk az automatában. Csomagodat egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítjuk valamely közeli postára, melyről újabb SMS-t kapsz.
 
 
 Fizetési információk:
 
Hogyan tudok fizetni a Stile webshopjában?
Jelenleg az alábbi fizetési módokat fogadjuk el: Paypal fizetés, bankkártyás fizetés, utánvétes fizetés esetén bankkártya vagy készpénz.
Amennyiben  100.000Ft  felett vásárolsz és házhozszállítást kérsz akkor előreutalással tudsz fizetni.
 
 
Milyen bankkártyákkal tudok fizetni?
Jelenleg az alábbi kártya típusokat fogadjuk el: American express, Mastercard, Visa. A fizetés az OTP rendszerén keresztül történik.
 
 
Az adataim biztonságban vannak?
Fontosnak tartjuk az adataid biztonságát, ezért is használjuk a hitelesített és nemzetközileg is elfogadott OTP-s fizetési felületet. Itt az adataid biztonságban vannak.
 
Kupon információk:
 
Mire és meddig érvényes a kupon ?
A kupont minden termékre fel tudod használni, kivéve az alábbiakat: bútorok, akciós termékek, ajándékutalvány. Vannak egyszer és többször használatos kuponjaink, ezeknek a felhasználását és az érvényességét mindig az adott promócióban találod.
 
 
Hogyan tudok kupont szerezni?
A  kuponokat mindig az adott promócióhoz kapcsolva juttatjuk el hozzád, így pontosan tudod mikor és hogyan tudod felhasználni.
 
 
Mi történik, ha nem vagyok elégedett a termékkel?
Biztonságosan vásárolhatsz - 14 napos visszavásárlási garanciát vállalunk minden webshopban vásárolt termékünkre A részeteket itt találod.